onsdag 13 februari 2013

Mr Grey Sex without feelings?


Ett halvårs smsande har lett fram till den här kvällen. Vårt senaste möte 6 mån sedan är fortfarande i färskt minne. Då var vi främmande för varandra men med snuskiga tankar gemensamt. Jag har aldrig känt honom i mig, det blev bara aldrig så, jag var nöjd med att känna honom i min mun och att hans fingrar utforskade min fitta.

Däremellan har jag haft relationer och varit dom trogna men vår sms kontakt har kvarstått. Har svårt att förklara varför, för alla mina andra snuskiga kontakter har ignorerats. Efter uppbrottet med senaste pojkvännen är det sex, rå sex utan känslor jag vill ha. Mr Grey är överst på min lista!


Borstar tänderna och skickar en bild åt honom att min mun är ren för hans kuk.

Vad vacker du är

Jag blir ställd när jag ser hans svar. Fram tills nu har vi inte kommenterar varandras utseende eller prestationen i sängen. Vad har ändrats?

Du behöver inte ge komplimanger du kommer få ligga ändå.

Hans svar är lika kaxigt som mitt.

Du kommer bara att munknullas hårt

Jag ler brett när jag ser vad han skrivit och känner hur det knyter sig i magen. Längtar efter att få suga hans kuk igen.

Vi är oense om hos vem vi ska träffas eller om vi ska åka halva vägen var.

Var nu en duktig slyna sätt dig i bilen och kom hit. Lovar att göra resan värd det.

Ring mig.

Så fort jag hör hans röst vet jag att jag kommer åka till honom. Mörk hes och med ett lugn som ändå får mig att vilja trotsa. Bara av principsak ska jag tjafsa lite innan jag förklarar att jag kommer till honom.


Hjärtat dunkar i bröstet när jag kliver in i porten,
-fortsätt å gå uppåt, var hans sista ord innan jag la på luren.
Jag kan höra mina egna andetag och känna hjärtat rusa i mitt bröst. De röda höga sammetsklackarna ekar för varje trappsteg.

Han har lovat å vara hårdare mot mig denna gången. Vad det innebär är okänd mark. Även fast jag inte ens vet hans efternamn litar jag på honom.

Så på översta våningen står han. Dörren på glänt och han i en vit öppen morgonrock, jag ser hans stånd stå rätt ut men försöker fästa blicken på ansiktet. Det är mörkt i hallen och jag kliver in, han backar bakåt.
Ta av dig.
Hänger av mig jackan och kliver ur klackarna. Nu är han plötsligt mycket längre än mig.
Han kommer fram emot mig står nära och jag kan känna hans doft. Hans läppar hittar mina och han kysser mig.

Mmmm han smakar fantastiskt men i mitt huvud ringer varningsklockor, detta blir för intensivt för mig måste återfå den kontroll jag strävar efter. Så jag faller på knä och tar hans kuk i min mun för att få lite distans. Även fast det var månader sen han knullade min mun är känslan densamma. Hans kuk är perfekt för min hals och jag gör allt jag kan för att vara en duktig kuksugerska.

Han beordrar mig att ta av mig jeansen framför hans stora spegel i hallen. Jag på knä, naken på underkroppen och han bakom mig framför spegeln. Han drar mitt huvud bakåt och börjar knulla min mun igen. Böjer sig över mig och smeker min plaskvåta fitta. I spegeln har han full insyn på min kåta fitta och hans kuk djupt ner i min hals. Jag håller händerna om hans hårda skinkor för att hålla balansen i min bakåtlutade position. Hans fingrar djupt upp i mig gör att jag nästan rasar ihop, bara mitt grepp om honom håller mig kvar.

Ställ dig upp

Försvinner in i sovrummet och ut kommer han med två rep. Binder mina handleder bakom ryggen och puttar mig till dörröppningen. Han fäster repen i en stång över mitt huvud och drar upp mina händer bakom ryggen. Det drar i musklerna men smärtan är uthärdlig. Han kommer runt och tar tag i mitt hår och stoppar in kuken i min mun igen. Pressar ner den hårt med ett fast grepp i mitt hår. Min fitta värker, i normala fall hade jag smekt mig själv och kommit gång på gång av den här behandlingen. Nu är mina händer bundna och allt jag kan göra är att ta emot honom. 


Mitt huvud dunkar av kåthet när hans kuk fullkomligt utnyttjar varenda vrå av min hals. Han lämnar mig och går runt så han står bakom mig, sparkar isär mina fötter så jag står riktigt bredbent och framåtböjd. Jag andas tungt och darrar av förväntan. Hans fingrar hittar min fitta och leker i mig. Sen lämnar hans fingrar min kåta värkande fitta. Jag hör honom röra sig bakom mig men jag ser inte vad han gör.

Nu står han nära mig igen särar på mina skinkor och trycker in sin hårda kuk i min fitta bakifrån. Jag är överraskad av hans agerande men min kåthet vet inga gränser jag vill ha honom så långt in det går, jag vill att han knullar mig tills jag inte orkar mer.

Han släpper ner repen från stången och drar mig baklänges in i sovrummet och slänger mig på sängen. Han tränger in i mig bakifrån och knullar min fitta i ett högre tempo. Drar sig ur och hans fingrar töjer min kåta fitta till bristningsgränsen. Ett finger letar sig upp i min rumpa och jag känner mig helt uppfylld av honom.

Positionsbyte, han sitter gränsle över mitt ansikte så jag kan suga hans kuk djupt och slicka han pung samtidigt. Mina händer är låsta av hans ben. Han fortsätter massera min klitta och pumpa i min fitta med hans fingrar. Kuken i min hals förhöjer njutningskänslan och jag vill bara ha mer. Men han slutar tvärt och tar repänden, låter den glida på min rakade fitta och lår. Sen rappar han till. Smärtan är intensiv och omedelbar och jag rycker till hårt. Försöker koncentrera mig på kuken i halsen inte hur det svider. Två snabba rapp till och jag kan inte hålla isär mina ben längre. Han säger lugnt och sansat

Var en duktig flicka och sära på benen nu

Hans fingrar smeker försiktigt över min ömma fitta särar på blygdläpparna. Min kropp är på helspänn och väntar på hans nästa drag. Han snärtar till min klitta gång på gång och smärtan sprider sig i min fitta. Jag spottar ut hans kuk och biter honom på insida lår. Han förstår att min gräns är nära. Så han övergår till att smeka min ömmande fitta med repändan. Känslan som infinner sig sprider njutning i hela min kropp och jag tar hans kuk djupt i min hals igen.


Han vänder runt mig drar i repen så jag släpas över sängen. Dom skär in i mina handleder och sen släpper han efter lite. Mitt huvud och armarna hänger ner från sängkanten. Han hukar sig ner så hans ögon är i jämnhöjd med mina, jag undviker ögonkontakt, intensiteten skrämmer mig. Värmen från hans andedräkt smeker mitt ansikte.

-Vad ska jag göra för att du ska komma tillbaka?, hans mörka stämma och intensiva blick säger allt.

Tystnad, oändlig tystnad min plötsliga stumhet får min hjärna att löpa amok. Han får mig att bli stum och all min självkontroll som jag tränat på i så många år är som bortblåst.

Jag kommer komma tillbaka är mitt svar efter en lång tystnad. Inget har någonsin känts mer självklart.


När han fått svaret han vill ha låter han mig smaka på hans kuk igen.

Djupare ner och den passerar svalget. Mitt huvud utanför sängkanten gör att han har fri tillgång till hela min hals. Känslan av att känna varenda cm av honom i min hals är berusande mitt huvud dunkar och jag kommer först . Han är strax efter och kommer djupt ner i min hals, jag sväljer så gott jag kan, de sista dropparna kommer över mitt ansikte.


Vi båda ligger på sängen tysta och andas tungt.

Som jag har längtat säger han.

Återigen gör han mig stum och jag vågar knappt titta på honom för han är så galet fin.

Jag klämmer fram ett Typ

Vad är det för fel på mig? Typ?!?!?! Finns det någon som är äldre än 14 som uttrycker sig så?!? Biter mig hårt i kinden för att inte mer skit ska komma ur min mun.

Jag blir som en liten skolflicka i hans närhet, tyst blyg och fel ord lämnar mina läppar konstant. Även om jag gillar att bli dominerad i sängen är jag alltid stark och framåt både före och efter själva sexet. Han får mig ur balans.

Jag tar upp täcket som hamnat på golvet och kastar åt hans håll.

Du ska få sova så du orkar jobba imorgon

Jag klär på mig snabbt för att åka hem igen. 

Är du ok, frågar han?

Mitt inre skriker nej! Jag är inte ok...du påverkar mig för mycket och jag vill inte bli beroende av dig! Mina ben skakar och mina känslor gör uppror. Jag sväljer mina tankar och svarar.
Jag är ok, lite skakig i benen bara. Jag blir imponerad av min egen självkontroll! Går fram till honom för att säga adjö, två hårdare klappar på kinden och ett:
Det var bra,
innan jag vänder mig om och går,
mitt agerande är fan värd en Oscar!

Darrande ben bär mig knappt, de isiga gatorna blir en utmaning för mina klackar. Fast den bitande kylan kan inte komma åt mig för inombords kokar jag av känslor.

Väl i bilen sprider sig ett leende på läpparna, djupa andetag för att återfå kontrollen. Ett kort
-Tack
Skickar jag till honom på smsen. Svaret kommer snabbt,
-Jag som vill tacka, inte så länge till nästa gång hoppas jag.

Du har mig när du vill Mr Grey


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar