söndag 10 mars 2013

Mr Grey the beginning



Har fått mailförfrågningar om hur jag och Mr Grey träffades. En dejtingsite, en av de mindre seriösa. Några korta meddelanden fram och tillbaka utan egentligen någon substans tills en helg. Det är sent och vi börjar skriva lite halvsnuskiga meddelanden till varandra. Han har varit på fest nykter och är småsugen. Jag är alltid sugen men är ute på landet. Han ringer mig och under den 1,15 som det tar att köra till lantstället hinner vi lära känna varandra lite sexuellt. Hans bilder på dejtingsiten såg trevliga ut, hans röst är mycket väl godkänd.

När han kom fram var klockan sent eller tidigt snarare. Hans utstrålning live är mer än jag kunnat önska. Vi hälsar snabbt och går upp till sovrummet.

Känslomässigt är jag upptagen med Mr X men Mr Grey fick använda min kropp en stund den natten. Det ångrar jag inte en sekund. Speciellt inte när mitt huvud är utanför sängkanten och han avslutar djupt i min hals samtidigt som jag kommer. Hur han fyllde min hals, hur djupt han kom ner. En förstagångskänsla som gav mersmak.


När vi avslutat ligger vi på varsin sida av sängen, jag leker med min telefon.

Sluta porrchatta och sov muttrar han åt mig.

Det var ingen porrchatt utan en uppdatering till min allra bästa vän om nattens eskapader!







Efter vår första träff fortsatte vi hålla kontakten sporadiskt men inga mer träffar förrens 6 mån senare när förhållandet med Mr X tog slut.


Jag var enormt frestad flera ggr i början av relationen med Mr X att träffa Mr Grey. Fast denna gång var jag faktiskt en duktig tjej och lät bli men han återkom i mina onanifantasier ;-)




I knew you were trouble when you walked in, Mr Grey










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar