onsdag 13 mars 2013

Mr Grey round three


Nu är det mer än en vecka sist som vi träffades. Meddelandena har gått fram och tillbaka under eftermiddagen och han lyckas alltid få mig tänd.

Tillslut kommer frågan jag hoppats på:

Kan du komma till mig i natt?

Mitt behov att trotsa är inte lika stort som senast, han vet att jag vill ha honom. Jag avbokar min kvällsdejt med tjejkompisen och gör mig redo. Förväntningarna är höga för senast vi träffades är ett av mina bästa sexminnen.

Tar du med leksaker?

Absolut

Några stavar i olika storlekar packas ner i väskan. Vill han leka riktigt ordentligt i natt?

Tre våningar trappor och denna gång kan jag hantera min rusande puls. Jag är förberedd på hans närvaro och säker på mig själv att jag kan hantera hur han påverkar mig.

Tja

Hej

Han tar min jacka och hänger upp den. Min svarta klänning och strumpbyxorna behålls. Inga kyssar, stämning är förändrad. Han är hårdare.

Vänd dig om

Jag vänder mig långsamt om och han tar fram vita buntband och drar ihop mina armar bakom ryggen. Jag noterar att dom var framlagda vid ytterdörren så han har gjort noggranna planer hur han ska nyttja min kropp. Känner hur buntbandens vassa kanter skär in i handlederna och försöker anpassa mig så det blir mer bekvämt. En stark bestämd hand trycker ner mig på knä. Han står bakom min rygg och drar mitt huvud så jag hamnar bakåtlutad. Kuken pressas in i min mun, det rusar i huvudet och jag gör mitt bästa för att ta emot honom.

Efter ett tag vänder han mig om och fortsätter nyttja min mun. Samma tankar som alltid när jag suger hans kuk flyger genom mitt huvud, den är vekligen perfekt för min hals. En utmaning, suverän storlek och han vet hur han ska göra för att tända mig maximalt. Långa djupa stötar i min hals, han pressar mig att hålla andan för att sen låta mig ta luft.


Han drar sig ur min mun och hjälper mig på fötter. Repen binds om mina bakbundna händer och sen hänger han upp repet i stången precis som förra gången. Jag tvingas i en framåtlutad position med armarna bakåt uppåt.

Strumpbyxorna drar han av och fållen på min klänning lyfts upp och stoppas in i min mun. Nu har han fri tillgång till min fitta. Han snärtar min klitta några gånger och smärtan gör att jag biter ihop mer. Nu förstår jag varför jag har något i munnen. Om inte skulle nog grannarna stå och knacka på inom kort. Vi har ögonkontakt och mina ögon blixtrar när repänden gör märken på min ömma hud. Jag ser att han njuter.

Fingrar smeker min klitta och jag är så nära att komma gång på gång men han låter mig inte. Mina ben bär mig knappt och jag snubblar framåt han tar emot mig med sitt bröst. Hans doft och hans hud gör att jag nästan tappar fotfästet igen. Han låter mig ta igen mig under några sekunder och backar sedan.

Repändan viner och snärtar mina höfter gång på gång, ingen smärta bara njutning och spänd förväntan på vad som komma skall. Hans fingrar letar sig in i mig och leker med min klitta.

Där håller han mig, på gränsen till orgasm, pausar och sedan pressar in ytterligare ett finger i mig. Nästan hela hans hand är i mig och han lyfter min kropp uppåt. Jag fascineras av att jag är så uppfylld och hans brutala råa styrka.

När han drar ut sina fingrar känns min fitta kusligt tom utan hans närvaro. Mina knän skakar och jag står på tå, min andning tillhör inte längre mig själv.

Han lämnar mig och går in i sovrummet bakom. Jag kan bara höra honom röra sig. Han sparkar isär mina ben. Jag står där bredbent framåtlutad och svankar mot honom. Smärtan från buntbanden och repet som drar mina bakåtbundna händer uppåt är som bortblåst. Jag bara väntar på hans nästa drag.

Sen känner jag kuken pressas mot min rumpa men jag är inte riktigt redo. Han håller kvar den å viskar,

Inte visste jag du var så trång.

Jag vill inte vara trång jag vill ta emot honom, låta mig fyllas, bli ett med hans kuk. Sakta sakta trycker han sig in i mig. Hela hans hårda ådriga i min rumpa och jag har längtat efter att få känna honom där.

Jag vill skrika ut hur mycket jag vill ha honom men min självkontroll övertar så skriken stannar kvar i mitt huvud. Jag biter mig i underläppen för att komma ihåg att jag måste vara tyst.


Han knullar mig en kort stund, går sen mot min väska och hämtar leksakerna. Min lite mindre svarta dildo trycker mot min rumpa. Jag försöker slappna av och ta emot. När den är helt inne i mig börjar han knulla min trånga fitta. Djupare och längre in, hårt, skönt. Mina armar stramar i repet över mitt huvud för att hålla mig upprätt. Mitt huvud hänger framåt och min kropp darrar när han väl slutar. Repet binds upp, han drar mig bakåt mot sovrummet och knuffar mig ner på sängen.

Där vid sängkanten står han och tittar på mig. Jag ser att han funderar.

Såååå varför kom du tillbaka?

Din kuk är så skön

Jag vägrar att ge honom mer. Sanningen är mycket mer komplex än så. Just nu tror jag inte själv att jag kan sätta ord på allt han får mig att känna. Men ingen har fått mig att släppa kontrollen så under sex. Lita fullständigt på en annan person, utmana mig och få mig att ta det där extra steget. Min kaxiga sida måste tryckas bort för att ge plats för den jag är på riktigt.

Han tar mina strumpbyxor från golvet och drar dom i min våta fitta sen stoppar han dom i min mun och binder runt halsen. Mina höga stön och skrik blir bara dova mummel. Han fortsätter pressa in sin kuk i min fitta och rumpa om vartannat. Det snurrar i huvudet och jag har aldrig känt mig så närvarande fast ändå totalt borta av galen kåthet. Jag vill ha allt han ger mig om och om igen. Han stöter djupt in i mig samtidigt som han lägger handen över min mun och trycker in strumpbyxorna lite mer. Han låter en salivsträng landa på mitt ansikte. Vårt sex är råare än något jag tidigare upplevt men ändå allt jag vill ha.

Han tar bort strumpbyxorna från min mun och hals. Jag får pusta ut i några minuter för han försvinner ut i hallen.

När han kommer tillbaka håller han en stor silvertejpsrulle i ena handen. Han sätter en rejäl bit över min mun. Nu blir jag knäpptyst.

Den mindre staven med knottrade kulor på för han in i min rumpa. Jag känner varje kula öppna mig när den glider in. Hans fingrar letar sig in i min fitta. Han leker med staven i min rumpa och fingrarna i min fitta.

Han lutar sig över mig, håller sin kuk mot min rumpa. Han pressar hårt in kuken tillsammans med staven. Det känns som jag ska spricka men att vara så uppfylld och ha honom i mig är galet.

Jag spärrar upp ögonen stort och han ser min reaktion. Han börjar dra av tejpen för att kolla att allt är ok. Jag bara nickar och han förstår att allt är lugnt. Om jag bara hade kunnat prata hade jag utmanat honom.

Ge mig mer, ge mig allt du har och sluta aldrig.

Men orden kommer aldrig ur min mun, klistret över läpparna dämpar mina utmanande tankar.

Jag vet inte längre vad jag har som töjer ut mig i vilket hål. Jag är hans knulldocka, helt i Mr Greys våld. Jag låter njutningen ta över och bara rider på vågen. Han snärtar mina ömma fitta och njutning blandas med smärta. Intensiv smärta som tar mig till nya höjder.


Jag har inga gränser med honom, min lust är ett bottenlöst hål, ett hungrigt djur som skriker efter mer. Vi leker på gränsen men jag känner mig hemma där. Inget kan skada mig och känslan han ger mig gör mig hög.

Han slutar knulla mig, drar mig till fotänden på sängen.
Mitt huvud hänger utanför sängkanten och han sätter sig på sin yogaboll.

Det är nu du ska berätta adressen till din blogg.

Rösten är lugn, blicken svart som natten och intensiteten obehaglig.

HELVETE varför kan jag aldrig hålla käften!?

Skämtade i en tidigare konversation om att han fick läsa om min trekant på min hemliga blogg. Försökte dribbla bort det men han verkar inte köpt det...

Buntbanden skär in i mina handleder och höger axel smärtar men jag vägrar att berätta. Jag är fortsatt tyst och skakar på huvudet. Han sitter bara där på pilatesbollen och väntar, ståndet slaknar. Tror aldrig jag sett honom slak förut...Jag är som förhäxad och tittar bara på hans slaka kuk. Allt för att fly från situationen jag befinner mig i.

Varför kan jag ge tillträde till min kropp men inte mina tankar? Han vet ju redan så mycket...

Jag vet inte hur länge vi sitter så här, 2 min eller 30? Min tidsuppfattning är totalt borta, han måste vara fullt medveten om att jag har ont för jag försöker byta position hela tiden för att få blod till armen. I mitt huvud går jag igenom olika scenarion om vad som händer om han skulle få adressen. Innerst inne vet jag att han inte kommer släppa loss mig förrens han fått det han vill. Smärtan och min orgasm jag behöver få gör mig svag.

Om du släpper loss mig så jag kan ta på mig själv får du adressen.

Jag är besegrad.

Han klipper upp mittenbuntbandet så jag kan röra armarna. Blodet kommer tillbaka till min tillfälligt förlamade arm och det sticker i den. Drar djupt efter andan och jag är åter i verkligheten. Jag rör armen lite lojt upp och ner och masserar den. Han är fullt koncentrerad på sin mobil och min blogg. Han läser och man kan bara höra våra andetag.

Äntligen tittar han upp.

Det står inget om mig

Var så säker det kommer...

Han reser sig upp och låter mig äntligen smaka hans kuk igen. Jag känner den svälla i min mun, en ny känsla. Bearbetar skaftet med min tunga, låter mina läppar smeka kukroten. I sin fulla längd passerar han mitt svalg och han är i botten. Mina fingrar leker med min klitta men jag väntar på honom jag vill komma samtidigt som han fyller min hals. Jag känner att han är nära och släpper på mina spärrar och kommer. Jag kommer hårt, det svartnar och hans kuk djupt i min hals gör allt intensivare. Jag skakar och hans sista droppar kommer i mitt ansikte.

Jag försöker gå ur sängen men min kropp sviker mig och mina ben bär mig knappt. Jag måste ligga ner en stund innan jag kan åka hem. Leker med min telefon och börjar skriva utkastet för bloggen. Han står där i dörröppningen när jag ligger i hans säng. Denna gång kan jag prata med honom utan att säga intelligensbefriade saker. Efter några minuter har jag återfått kontrollen på min kropp. Dags att åka hem!

Jag passerar honom i hallen, vi båda undviker kroppskontakt och jag tittar ner i golvet. Han har precis haft tillgång till hela min kropp under sex men kroppskontakt efter sexet känns obekvämt.

Går fram till honom för att säga adjö. Lägger min kind mot hans. Han kysser mig med lätta läppar. Jag kysser honom inte hans doft och varma hud räcker för mig.

Jag säger mjukt

Tack som fan

Det är jag som ska tacka

Jag lämnar honom och går ut genom dörren, han står kvar där i hallen. Jag vill vända mig om och titta på honom en sista gång men jag låter bli.

Resan hem är lika njutningsbar som senast. Min mentala sexfilm spelas upp gång på gång i huvudet och leendet är brett.

Fantastiska man, Ingen, nej ingen har tagit mig så. Jag är beroende, min kropp och njutning tillhör dig Mr Grey


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar